Info

Informatie en tips over de lessen:

– Er zijn yogamatten aanwezig.

– Draag loszittende kleding.

– Eet en drink niet te veel anderhalf uur voor de les.

– Yoga wordt beoefend op blote voeten.

Referenties:

In de hectiek van werk en andere dagelijkse bezigheden, zet de yoga mij weer even lekker ‘terug op het basisstation’. Vaak ben ik vooraf moe, maar als ik na de yogales naar huis fiets, merk ik al dat het me energie geeft. Ineke

De yoga oefeningen maken je bewust van je lichaam en houding. Annelies neemt de tijd om je ook daadwerkelijk te laten voelen wat een oefening met je doet. Haar lessen zijn voor mij een heerlijk rustpunt midden in de week! Karin

Annelies is een hele fijne, rustige en uitstekende yogadocente. In haar lessen voel ik mij heel erg op mijn gemak, ondanks het feit dat ik beperkt ben in mijn beweging en veel dingen net even anders moet doen. Haar les is het ankerpunt in een drukke week vol werk, kinderen en activiteiten. De lessen zijn een perfecte combinatie van meditatie, mindfullnes, ademhalingsoefeningen en houdingen. Gedurende de les komt mijn geest weer in mijn lijf en kan ik totaal ontspannen. Ik kom weer in goed contact met mezelf en zie de dingen weer helder. Annelies heeft dan ook een hele hechte en trouwe yogagroep bij elkaar waar ik heel graag kom. Pascale

Bewegen doen we zeker, altijd weer leuk om midden in de week naar yoga te gaan bij Annelies. Leuke afwisselende lessen met asana’s, ademhalingsoefeningen en aan het eind van de les heerlijk ontspannen. Zo een lekker gevoel als je na afloop weer vol energie naar huis gaat. Ik kan het zeker aan bevelen om ermee te beginnen. Jos


Links:

Presentmind voor aandachttraining

 

Plaats een reactie